Mbi origjinën e "Flautit Magjik" ka shumë legjenda. "Flauti Magjik" është një opera e mbushur me mister, e mbështjellë me një pëlhurë përrallore dhe pranimi me këtë kusht, pa spekuluar shumë mbi këtë, është e vetmja rrugë për të hyrë brenda botës së veprës. Të gjitha ngjarjet skenike dhe muzikore që zhvillohen në "Flautin Magjik" ndjekin një dinamikë shumë të fortë teatrale, por e shkëputur nga një logjikë dramatike.
Parë nga jashtë, Flauti Magjik është një opera e ndarë në dy akte, por në realitet është rregulluar brenda të dytit, numri tre, numër i shenjtë për Masonerinë, që është prezent në partiturën muzikore me notat e akordit të trefishtë të uverturës, të përsëritura në aktin e dytë dhe në momentin e hyrjes së Taminos. I njëjti akt, mbaron me skenën e njëzetë dhe kështu mund të identifikojmë një akt të tretë, të fshehur për arsye të nevojave teatrale në kohën e Mozartit. Në operan "Flauti Magjik", gjen shprehjen e saj më të lartë. Toni popullor dhe komik, sensualiteti dhe solemniteti i shenjtë ndodhin dhe alternohen vazhdimisht përballë vdekjes. Kur arrin kulmi i sensit muzikor dhe shpirtëror, menjëherë ndërhyn një lëvizje e kundërt që pengon lirikën shpirtërore të shndërrohet në romantike dhe seriozitetin solemn të shndërrohet në tragjik.
Po në Teatrin Kombëtar të Operas dhe Baletit, "Koncert me numra të zgjedhur"
Ditën e mërkurë datë 25 janar në Teatrin Kombëtar të Operas dhe Baletit, ora 19:00 do të jepet për publikun, "Koncert me numra të zgjedhur".