10 Shkurt 2023

Veprat e artistit më misterioz dhe më të dashur të të gjitha kohërave, holandezit Johannes Vermeer, do të ekspozohen për katër muaj në Muzeun e Amsterdamit, “Rijksmuseum”.

Kupidi i ‘fshehur’ i Vermeer-it është misteri më i fundit i artistit enigmatik.

Studiuesit nuk pajtohen saktësisht se sa piktura la pas Vermeer. “Rijksmuseum” tani sjell me vendosmëri numrin 37, Galeria Kombëtare në Uashington në 34.

Cilado qoftë ajo, të ekspozosh 28 prej tyre në një vend është e rrallë. Shitjet paraprake të biletave për ekspozitën e suksesshme, e cila hapet të premten, kanë kaluar tashmë 200,000.

“Është shumë emocionuese,” thotë drejtori i përgjithshëm i Muzeut, Taco Dibbits.

“Unë e kam pasur ëndërr të ekspozoj të gjitha pikturat së bashku. 28 prej tyre këtu është diçka që nuk e kemi menduar kurrë.”

Edhe ky numër është objekt debati. Galeria Kombëtare vendosi së fundmi se “Vajza me flaut” nuk është nga vetë mjeshtri, por nga një ndjekës i paidentifikuar. Megjithatë, “Rijksmuseum” e ka huazuar me kënaqësi pikturën për shfaqjen e tij dhe ekspertët konfirmjnë autorësinë.

Deri më tani, e kemi njohur Vermeer-in si një artist metodik dhe sublim, një piktor magjik i momenteve të lehta dhe të ndritshme të jetës holandeze të klasës së mesme të shekullit të 17-të.

“Vermeer përshkruan ato momente të lumturisë intensive ku koha ndalon,” entuziazmon Dibbits. “Gjithçka bashkohet. Ekziston kjo qetësi e plotë, ky intimitet.”

Rekordi i ankandit për një pikturë Vermeer është 30 milionë dollarë, shuma e arritur nga “Një e re e ulur te virgjëreshat” në Sotheby’s në 2004.

Nga Besmira Pelushaj