Filmi është një galeri e tërë personazhesh ku të gjithë dalin të ligj nga konfliktet e shpalosura. Edhe Mirushi, pavarësisht mospajtimit me ndërgjegjen e vet, realisht mbetet peng i atij realiteti që iu stampua me hekur të skuqur në lëkurën fëminore, saqë ai kur kthen i falur nga zemërgjerësia (edhe ky një element artificial, ashtu si konflikti i ngjizur artificialisht me orën “Rolex”) e një banditi gjakftohtë, ka kaq shumë mbingarkesa në shpirt sa spektatorit i duket sikur ai mbart me vete urnën e shpirtit të tij të shkrumbosur. Mirushi në kthim ka humbur gjithçka…Në finale të filmit spektatorit i duket vetja sikur ndodhet në një trysni reje të zezë që është dhe fati i keq i emigrantit… Duartrokitjet e shumta për lojën aktoriale nuk mund ta hiqnin përnjëherë shijen e rëndë të atmosferës që sillte ky film në ekran.
Është vlerësuar shumë 17-vjeçari Nazif Muharremi për interpretimin fin, duke u cilësuar një talent që me intuitë ka ditur të thyejë kufijtë mes aktorëve profesionistë dhe amatorë. Asnjë gjest i vogël, nuk u vu re në lojën e Muharremit për të na dhënë të kuptojmë se është fillestar. Ai është nxënës në vitin e tretë të një shkolle të mesme biznesi në Shkup dhe shpreson që në të ardhmen të vazhdojë karrierën në kinema. Megjithatë, talenti i Mirushit nuk mund të shpëtojë gjithë “Mirushin”.
Gazeta: Shekulli