Mbi krijimtarinë figurative të artistit, Agron Bytyçi

NGA: REMZI LIMANI

MË: 26 MARS 2021

Kur flasim për artet pamore, është e pamundur e të mos kalojmë nëpër shtegun e pashmangshëm të krijuesit respektiv, Agron Bytyçi, i cili flet me gjuhën e tij të kultivuar, figurativisht të pasur dhe të pranuar si shprehje veçane dhe si doktrinë e cila mëvete ngërthen metafizikën e një filozofie të pakufishme.

Kur jemi para veprave të artistit, Agron Bytyçi, vetëvetiu na pulson gjaku dhe na pikon mendja, për të zbërthyer të pikturuarën e shpërfaqur në një dimension tjetër – jo të përditshëm, kur bëhët fjalë për portretet polisemike të një bote shumëkuptimore, e cila na rrëfen për njeriun, duke përfshirë natyrën themelore të realitetit dhe filozofisë, midis mendjes dhe materies, midis substancës dhe mundësive të realitetit, që mund të jetë vetë njeriu si qenie universale dhe vetanake në kuptimin e veprimit human siç është figura e Nënës Tereze (figurë e adhuruar e piktorit, Bytyçi) , dhe kuptimin e urtësisë së figurave nëpër kohë, qofshin ato edhe të imagjinuara nga arsyeja e paraqitjeve të një konsistence e cila nxjerrë në pah lidhshmërinë e fortë të pjesës përbërëse të një qëndrimi mendor, apo të diçkaje fshehur brenda njeriut dhe produktit të mendjës së tij të shkrirë në bojëra qielli…

Autor Agron Bytyçi

Këtu pra, në kuptimin figurativ, portretet e z. Bytyçi, kanë një harmoni bashkëtingëllore të shkrirë në tone pastele të cilat përbëjnë një tërësi harmonike. Kurse, në kuptomin filozofik, me të drejtë autori u jep edhe një dimension figurativ, nga i cili lë të kuptojmë shumë nga paraqitja e portreteve si kreativitet artistik dhe filozofik për njerëzit, mbase hyjnor, të fokusuar në synarin dh mendjen së krijuesit tonë shumëdimensional, Agron Bytyçi.

Gazeta Bota Sot